meny
                 
Startsiden
Nordmøre
Romsdal
Sør-Trøndelag
  Frøya
  Hemne
  Hitra
  Klæbu
  Meldal
  Melhus
  Midtre Gauldal
  Alfabetisk
  Bransjer
  Blomster og planter
  Byggevarer- og byggefirma
  Dagligvarer og forbruk
  Elektro og data
  Helse og velvære
  Klær og fottøy
  Kommunen
  Maskin, bil og båt
  Maskinentreprenører
  Møbler
  Produksjon og håndverk
  Reiseliv
  Tjenester
  Orkdal
  Rennebu
  Rissa
  Skaun
Kommunenvår søker medarbeidere
Om oss



Loading




Voice Of Europe Støren


Voice Of Europe Støren
Domussenteret
7290 Støren

Telefon: 72 43 30 43
E-post: voice.storen@voice.no
Hjemmeside: www.voiceofeurope.net




 

Butikken for kvinner flest

Det finnes i dag 45 Voice Of Europe-butikker i Norge. En av dem ligger på Støren, og er driftet av tre motebevisste unge damer med sans for det lille ekstra. Hit kommer damer i alle aldere for å kle seg opp - enten det er til hverdags eller til fest.


Hilde Karin Eggen (t.v.) og Maiken Rostad trives begge godt på arbeidsplassen sin.

Voice Of Europe Støren er lokalisert på Domussenteret, der de har vært siden senteret ble åpnet i mars 1998. Den gang var butikken en del av Popin-kjeden. I 2007 ble Popin imidlertid oppkjøpt av Voice Norge, og butikken ble en del av Voice Of Europe-kjeden.

- Etter omleggingen tok det en god stund før de faste kundene fant ut hvem vi var. Faktisk tok det nesten et år før de fant seg ordentlig til rette igjen. Men nå trives de like godt som før, om ikke bedre, smiler butikksjef Hilde Karin Eggen.

Hun har vært ansatt siden 2002 og hatt stillingen som butikksjef siden 2008. Med seg har hun to ansatte, en på deltid og en ekstrahjelp. Som en av få butikker i kjeden er avdelingen franchisedrevet. Det er Coop Oppdal som står for driften.

- Her på senteret har vi det veldig fint, og vi trives godt i lag. Vi har bestandig hatt et stabilt mannskap. Det føles trygt og godt å være en del av et senter. Butikkene har en god dialog, og utveksler gjerne tips og råd seg imellom. Grillkvelder og julebord er med på å styrke det sosiale, i tillegg til kaffestunda vår hver morgen, sier Eggen.

Voice Of Europe sin målgruppe er kvinner mellom 15 og 40 år. Butikken på Støren har imidlertid et langt videre spekter hva alder angår.

- Vi har kunder fra 12-90 år. Gjennomsnittsalderen her er nok en del høyere enn på en Voice-butikk i Oslo, men slik er det gjerne på distriktsbutikkene, konkluderer Eggen.

Kjeden tar mål av seg å være butikken for kvinner som lever aktivt og ikke vil bruke unødvendig lang tid på å finne rett antrekk. Hun vil fornye seg ofte uten at det koster for mye, og Voice Of Europe er hennes garderobeskap til jobb, fritid og fest. Butikkene fører i hovedsak merker fra C-girl, Peppercorn og Voice Of Europe.

 - Etter omleggingen har vi fått større mulighet til å kjøpe inn klær selv enn hva vi hadde tidligere, forteller Eggen.

Personlig service og god kundeoppfølging er viktige ingredienser i oppskriften på god butikkdrift. Voice Of Europe på Støren har begge deler. Butikken har også en egen lekekrok til barna, slik at mamma kan få prøve klær i ro og mak.

- Vi prøver å yte vårt beste for kunden. Klærne våre har høy omløpshastighet, og sortimentet skifter fort. Vi tar aldri inn store mengder av et plagg - kunden skal slippe å oppleve at halve bygda går rundt med det samme, konkluderer Hilde Karin Eggen.

Butikken har en egen lekekrok for barna. På den måten er barna sysselsatt mens mamma prøver klær.

Voice Of Europe har spennende klær for kvinner i alle aldere.

Reportasje: Merete.Fossum@kommunenvar.no 




• Match Støren
• Sport1
• Voice Of Europe Støren
 

(c) Ramvik
Alltid oppdatert med Zonate® CMS fra Ramvik